1. (1)Müdür Yetkili kullanıcının e-özel sistemine giriş yaptıktan sonra kurum adı ve kurum kodu sayfanın üstünde görüntülenir. (2)Aynı zamanda giriş yapan kullanıcının grubu da sayfada görüntülenir. Kurs onay yetkisi sadece kurum müdürü kullanıcı grubunun yetkisindedir. (3)Sınıf ekleme işlemi için soldaki menüden Kurum İşlemleri bağlantısı tıklanır.
  2. (1)Kurum işlemleri başlığı altnda Kurum Bilgileri bağlantısına tıklanır.(2)Kurum Bilgileri sekmesindeki bilgiler girilir.
  3. (1)Sınıf bilgileri sekmesine tıklanır. (2)Yeni Kayıt düğmesine tıklanarak, sınıf adı, kapasite, blok, kat bilgileri girilir. (3) Eğitim türü, muhtelif kurslar için "Muhtelif kurs" seçeneği seçilerek, özel öğretim kursları için ilgili sınıf hangi grup öğrenci için kullanılacaksa "Örgün Eğitim" veya "Mezun" öğrenci olarak seçilir.
  4. (1)Ders seçeneğinde özel öğretim kursları verdikleri bilim grubu dersini seçmeleri gerekmektedir. Muhtelif kurslar ise sadece Muhtelif kurs seçeneğini seçmelidir.(2) Kaydet ile sınıf kayıt işlemi tamamlanır.
  5. (1) Kaydetme işlemi sonucu görüntülenir. (2)Eklenen sınıf listede yer alır.
  6. (1)Sınıf bilgisi güncellemek veya silmek için listeden sınıf seçilir. (2) Sil düğmesi silmek için kullanılır. (3)Güncellemek için ilgili bilgiler değiştirilir ve kaydet düğmesine tıklanır.