1. İLÇENİN YAPACAĞI İŞLEMLER - Sayfa 1
    Kursta bir öğrencinin ilk sınavda başarısız olduğu sisteme girildikten sonra, sonraki sınavda başarılı olduğu durumlarda kurum ilçe milli eğitim müdürlüğüne bu başarılı olan kursiyerlerin bilgilerini verir. İlçe MEM ilk 2 görseldeki işlemleri yapar, kurum ise sonraki 4 görseldeki işlemleri yapar ve kurs bitirme belgesini sistemden alabilir.

    (1,2,3) İlçe kurum işlemlerine, kurs işlemlerine ve kurs inceleme soruşturma işlemlerine tıklar. (4,5)İlgili kurumun kurum kodunu girer ve seç düğmesine tıklar.
  2. İLÇENİN YAPACAĞI İŞLEMLER - Sayfa 2
    Kurs inceleme soruşturma ekranında;

    (1) Not değiştirilecek kursiyerin bulunduğu kurs seçilir. (2)Kurumun dilekçe tarih ve sayısı yazılır.(3)İlgili evrak taratılarak dosya seç düğmesi ile seçilir.(4) Kurs İşlemleri(Not,Devamsızlık) seçeneği işaretlenir.(5)Kaydet simgesine tıklanarak kurumun artık ilgili kursiyerin notunu girebilmesi için sistemde izin verilir.
  3. KURUMUN YAPACAĞI İŞLEMLER - Sayfa 1
    Kurs inceleme soruşturma ekranında;

    (1) Kurs kursiyer işlemleri menüsüne tıklanır (2,3)İlçe tarafından not düzenlemesine izin verilen kursun bulunduğu satırda işlemler simgesine tıklanır.
  4. KURUMUN YAPACAĞI İŞLEMLER - Sayfa 2
    Açılan ekranda daha önce verilen kurs sonu onayını kaldırdıktan sonra not girişi işlemi aşağıdaki adımlar gerçekleştirilerek yapılır.

    (1) Kurs sonu onayı sekmesine tıklanır. (2)Kursiyer işlemleri tamamlanmıştır işareti kaldırılır (3)Kaydet simgesine tıklanır.
  5. KURUMUN YAPACAĞI İŞLEMLER - Sayfa 3
    (1) Not girişi sekmesine tıklanır. (2)Sadece ilgili öğrencinin notu değiştirilir. (3)Kaydet simgesine tıklanır.
    Görüldüğü gibi her sekmede yapılan işlem sonrası kaydet simgesine tıklanmaktadır.
  6. KURUMUN YAPACAĞI İŞLEMLER - Sayfa 4
    (1,2,3) Kurs sonu onayı sekmesinde "kursiyer işlemleri tamamlanmıştır" onayını kaldırdığımız kutucuğu tekrar işaretleyerek kaydetme işlemi yapılır. Kursiyerin notunun değiştirilme işlemi tamamlanmış olur.