Özel Öğretim Kurumları Genel Müdürlüğü 

Özel Büro Şube Müdürlüğü


İsmail HACIHASANOĞLU

Daire Başkanı

(Öz Geçmiş)


 Telefon Rehberi


 

Müdürlüğün görevleri;

  • İdari konularla ilgili olarak:
  1. Genel Müdürün emir yazılarını hazırlamak ve ilgililere tebliğ etmek.
  2. Genel Müdürün randevularını düzenlemek.
  3. Genel Müdürlük arşivini ilgili mevzuat hükümleri doğrultusunda düzenlemek ve ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
  4. Genel Müdürlük binasındaki yerleşim değişikliklerinde, nakil ve yerleşimle ilgili düzenlemeleri yapmak ve takip etmek.
  5. Daire başkanlıklarının ihtiyaç durumuna göre kırtasiye ve sarf malzemelerini dağıtmak.
  6. Binanın güvenlik, temizlik, bakım ve onarım işlerini yaptırmak, kontrol etmek.
  7. Ayniyat, gelen-giden evrak işleri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
  8. Genel Müdürlükte bulunan ana sistem ve bağlı bulunan terminallerle bilgisayar ve diğer donanımın (güç kaynağı, aküler, yazıcılar fotokopi makineleri ve benzeri) kullanıma hazır durumda bulundurulmasını, bakım ve kontrolünü sağlamak.
  9. Genel Müdürlükçe yayımlanması gereken yayın ve dokümanın baskı ve dağıtım işlerini yürütmek.
  10. Sivil savunma ve koruyucu güvenlik hizmetleri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek,
  11. İş sağlığı ve güvenliği ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
  12. Şube Müdürlüğünün görev alanı ile ilgili konularda açılan davalara ilişkin İzleme, Denetim ve Hukuk Daire Başkanlığına görüş ile istenilen bilgi ve belgeleri vermek.
  13. Diğer Bakanlık ve birimlerden konusu itibarıyla sehven gelen yazıları ilgili birime göndermek üzere hazırlayıp Öğrenci İşleri ve AR-GE Daire Başkanına imzalatarak göndermek.
  14. Daire başkanlıklarından gönderilen protokolleri arşivlemek.
  • Mali konularla ilgili olarak:
  1. Genel Müdürlüğün bütçe ihtiyaçlarını ilgili birimlerle koordineli olarak tespit etmek, yıllık bütçe teklifini hazırlamak ve diğer işlemlerini yürütmek.
  2. Özel okullarda eğitim alan öğrencilere verilecek eğitim ve öğretim desteğiyle ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
  3. Özel mesleki ve teknik eğitim okullarına eğitim ve öğretim desteği ödeneklerini göndermek.
  4. Özel okullarda öğrenim gören öğrencilerden burs almaya hak kazananlara ilişkin ödenekleri göndermek.
  5. Engellilerin destek eğitim giderleri ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
  6. Hizmet içi eğitim faaliyetleri ile ilgili ödenekleri göndermek.
  7. Haberleşme ve mahkeme giderlerine ilişkin ödemeleri yapmak.
  8. Genel Müdürlükte görevli personelin maaş ve harcırah giderlerine ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
  • Personel konularıyla ilgili olarak:
  1. Personelin atama, nakil, geçici görevlendirme işlemlerini yürütmek, görevden ayrılma ve başlama yazılarını yazmak.
  2. Personelin özlük hakları ile ilgili iş ve işlemleri yürütmek.
  3. Personelin özlük dosyalarını tutmak, izin onaylarını almak ve askerlikle ilgili işlemlerini yapmak.
  4. Görevli personelin ödül ve cezayla ilgili işlemleri yapmak.
  5. İş hacmine göre diğer birimlerle koordineli olarak personelin birimlere dağılımını sağlamak.
  6. Genel Müdürlüğün kadro durumuna göre personel ihtiyacını takip etmek, bununla ilgili yazışmaları yapmak.
  7. Mevzuatta hüküm bulunmayan veya daha önce görüş verilmeyen konularda Eğitim Politikaları Daire Başkanlığından görüş istemek.
  8. Şube Müdürlüğünün görev alanına giren e-posta, CİMER ve MEBİM başvurularını cevaplandırmak.
  9. Genel Müdür tarafından verilen diğer görevleri yapmak.

Emniyet Mah. Gazeteci Yazar Muammer Yaşar Bostancı Cad. MEB Beşevler Kampüsü No.6 E Blok, 06560 Beşevler, Yenimahalle / ANKARA -
Eğitim Politikaları 0312 413 3407
İzleme, Denetim, Hukuk 0312 413 2526
Okullar DB 0312 413 3425
Öğrenci İşl. ARGE 0312 413 2509
Öğretim Prog. 0312 413 3424
Trafik ve Src. Eğt. 0312 413 3034
Yaygın Eğt. Barınma 0312 413 5663

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.